Söndag

söndag är en sån här lugn och skön dag :) Jag som har sovt dåligt nu hela veckan lyckades sova riktigt gott i natt och vaknade SENT! :o Klockan 12.30 vaknade jag av att Ibbe gick upp och jag frågade vad klockan var, han sa "gissa" och jag gissade på 11 :)  Lite fel ja hade! Men gu va skönt det var! Behövde verkligen få sova ut!


Känns bättre i halsen oxå men har blitt snorig istället :/ så är det inte de ena så är de det andra ;)


Lägenhetsgubben har fortfarande inte hört av sig, så vi har mejlat honom idag. Hoppas på svar snart!!

Nu är det sängen och film som gäller :) har fortfarande inte fått tillbaka nån smak i munnen men ska försöka stoppa i mig lite godis iaf ;) kanske smakar lite bättre idag iaf? :D

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0