stressig dag

Idag har varit en stressig dag.
Fattar inte hur hon planerar!!?? Helt sinnes! Eller inte för mig lol. Alltså ja hade mkt på förmiddan, men däremot på min e.m hade ja endast 3 besök (från 12-30-16) medans M hade 13 besök under hela dan + 2 handlingar + hämta mat + tvätt mellan 13-16 + att hon ska på en restaurang o hämta upp mat till de hon ger lunch.... HUR i hela fridens namn ska det gå ihop? Och inget av de besöken är ett besök på under 20 min. PLUS att vi bara har en bil och ska hålla på att skjussa varann och lyckas tajma varann så bra som möjligt......
Iallafall så hjälpte jag M idag, hjälpte henne med handlingarna och tog två besök av henne...  Och trots att ja hjälpte henne så hann ingen av oss äta lunch. Hur var det då tänkte att hon skulle hinna det om jag inte hjälpte!? fattar inte...

Men imorgon är dagen med stort D . ÄNTLIGEN!  Dock har ja lite ångest.... Ringde facket och fick veta att det är bara om man varit FAST anställd under tiden sep-mars som man får den engångssumman :S  Så säg t.ex att ja skulle vara kvar till 19 mars för att bli fast anställd, då skulle ja få mina pengar.... Men då måste ja va kvar till 19 mars... Orkar ja det!? Vet inte om de är värt o va kvar för o få dom pengarna....  Jag har ju ändå inte sett röken av dom så ja kommer ju inte sakna dom... Men de skulle va jävligt skönt o få dom. Lite bonuspengar  lixom....  Men ja som ha längtat så mkt efter att imorgon ska komma.... Nej skit samma, allt är inte pengar!?!  Även om pengar är väldigt bra haha ;/ 

Ska på intervju på tisda iaf :) Oxå i Farsta så där hittar man iaf ;) Få väll se, bara ja har nått så ja klarar mig så e ja glad o kan leta vidare efter sånt ja verkligen vill ha . 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0