Tecken

image86Som jag nämnde innan så väntar jag på tecken.  Tecken på om jag ska flytta eller inte.  Men självklart måste man hjälpa dessa tecken lite på traven, vilket jag nu gjort.
Eftersom det är alla hjärtans dag imorgon så skickade jag ett litet alla hjärtans dagkort till mamma och pappa där jag bifogade 4 trisslotter. Alltså, vinner de nu 1 miljon så är de tvungna att köpa en lägenhet till mig = jag flyttar. Bra hjälp på traven av tecken va? ;)  Dock så måste de ju vinna den där miljonen oxå, de är väll de som är det svåra ://

LYCKA TILL! :D




Kommentarer
Postat av: Mamma

Imorgon ska vi skrapa fram miljonen så ni flyttar hem. Vi vann nämligen 50 kr så jag ska ta 2 nya lotter. Du kan välja vilken lägenhet ni vill ha så fixar jag det :)

2008-02-14 @ 17:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0