vad i....

Jag tror allvarligt ja har nått virus eller nått... Har känt mig ändå ganska bra hela helgen. Eller åtminstone söndag så kände jag mig hyffsat bra, trodde det var över!  Bestämde mig dock för att stanna hemma idag oxå utifall att... Snorig är jag fortfarande men helt ok annars.

Vi hade inget bröd hemma så därför bestämde jag mig för att gå ut och handla. Underbart härligt väder!! +7 och klarblå himmel! Tog fram vårjackan och på med en fleecetröja under. Det var så härligt att få komma ut i friska luften!
 
image108


Vägen dit gick bra. Jag handlade och började gå hem, kände hur det blev tyngre o tyngre... De få trappsteg upp till lägenheten var en pina! När ja kom in flåsade ja som en gris och var alldelens matt i hela kroppen!  Dax för days så jag la mig på sängen och såg days. Kände mig fortfarande helt slut!?  Satt en stund vid datorn men kände att ja inte orka sitta uppe så det blev sängen igen och lite TV istället.  Tog nyss tempen oxå, 37,5 ?!  det är precis likadant som i fredas men ja förstår inte varför den inte går ner? Varför det inte kan bryta ut ordentligt istället för att det ska mesa på med 37,5 c !?  Det är ju inte precis feber, men jag mår inte bra vid den temeperaturen... Känner av den dära lilla febern och som ja sa; är helt slut o matt i kroppen....

Ska prova gå ut lite imorgon oxå o känna om det är likadant. Då måste jag nog ringa farbror doktor. För jag hade ju tänkt jobba på onsda... Men det går inte om ja känner mig såhär... Ska vara helt död innan ja ens kommit fram till min första tant går ju inte :S 

Sen är det svårt att känna när man bara ligger inne haha . Kände mig frisk, men direkt ja varit ute 10 minuter va ja död ://   skum sjuka alltså :o

Nej dax för sängen igen !
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0