Det regnar!

Men jag är alldelens torr om mina fötter!!! haha! känns skönt att kunna skryta om det! ;)


Katterna är allt bra söta dom! Fick ett nytt headset i en stor julkartong och både Tuffe och Lurvas älskar kartonger och kryper ner i en så fort dom ser en!

  

Passade på att lära mig hur man vattenmärker sina bilder! Inte för att nån kanske vill sno mina bilder ändå, men kommer iaf att försöka fortsätta med det utifall att! :) Så vill du ha bilder mamma utan vattenmärkning säg till så fixar jag det till din mail istället! :)

Hade svårt att bestämma mig för vilken font jag skulle ha på vattenmärkningen så  här kommer ett antal olika försök och lite bilder på katterna! :)  ----->

   

Jag tror jag kommer använda mig av den stilen jag har på Lurvas i kartongen faktiskt. Eller? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0