Försökte iaf...

Idag kom det snööö. MASSOR av snö!! :D Klev ut genom dörren och innan jag var framme vid bussen (ca 50 meter bort) var jag vit! det fortsatte o vräka ner, ca 1,5 dm kom nog inom loppet av en timma. (tror ni det blev kaos i sthlm eller? lol )


 
image34
        Taget från vårt fönster ca 8.00 (av Ibbe)


Iaf så är ju inte mina skor de bästa. Så jag tänkte vara smart . Tog skoskydden och satte runt fötterna och in i skorna. Trodde verkligen att det skulle hjälpa.... När jag kom hem va mina fötter lika blöta (och kalla!) ändå! :(  Nån som har tips? förutom att köpa nya skor? :)





Jobbet har varit katastrof idag. Orkar inte gå in på varför, men att tycka att det är vårat fel att vi inte "får behålla folk".... Vafan de är väll inte lika dumma som oss som stannar kvar!




Kolla gärna in min pojkväns blogg "En etta för fyra"! Han har lagt upp massa gulliga bilder på våra katter :)

Nej nu är det mat!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0