Igen !!!

image65
Idag har ännu en arbetskamrat sagt upp sig... Denna gång tyvärr en helt fantasisk tjej. Men som sagt, jag kan verkligen inte klandra de som säger upp sig. Jag skulle så gärna göra det själv om jag bara hade något annat att gå till....  Och jag vill inte till någon annan hemtjänst. Har verkligen fått avsmak på det efter detta ställe! :S 
"min tant" kommer bli helt förkrossad för hon älskar C! Och återigen ska en ny människa introduceras i vårt arbete... IGEN!!! Hur många har vi introducerat senaste månaderna?!  Det är så fruktansvärt jobbigt att jämt och ständigt måsta ha en med sig, och visa igen hur allt ska gå till.... Igen!!  Och tanterna tycker inte heller det är speciellt kul med alla nya som kommer...Nya människor varje vecka som kommer in i deras hem. När ska de få känna sig trygga?   

Blir så trött..... Fler är på väg ut oxå. Alla letar andra jobb, så man vet aldrig när det är dax för nästa att sluta...

När blir det min tur? :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0