Inflyttningsfest och födelsedagsfirande!

Igår hade Ninni och Yonge "kalas". Ninni fyller år och Yonge har nyligen flyttat in till Ninni så det var full rulle! :)

Vi kom fram vid 6 snåret och det var redan full fräs. Ninni hade sina polare från "finished" där (Erik, Smiskah o Korax) som va riktigt duktiga på att hålla igång. Vi spelade bl.a deras "örebro ölspel"... Kul hade vi! fick skratta rejält ett antal ggr åt vissa personer! :)  Erik lyckades däcka redan vid 22, och dub har däremd mött sin överman!  (brukar vara dub som däckar vid den tiden, men trott eller ej, han va vaken hela kvällen igår!! ;) )

Över huvud taget var det en riktigt trevlig och lyckad kväll.  Kom hem vid ett ungefär.

Alex hade dock en mindre lyckad hemresa som jag skrattar än åt! Bra jobbat alex!!

image46
Bland dom enda "normala" bilderna på mig! haha


image45
Alex o jag är bäst på grimaser! 



image44
Jag och Åsa


image47
Jag, Ninni, Smiskah o Erik



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0