Lägenhet

Nu har jag varit duktig och tagit lite bilder på lägenheten :)  

(mamma du vet väll att du kan klicka på bilderna för att se dom större?)



Här ser du vår entredörr med hatthyllan. Dörren till höger (där min väska hänger) är dörren till toaletten, och till vänster har du vårat kök som du ser på bilden nedan:





 

Vårat fina kök ^^  Du ser det lilla kylskåpet :P  Ja, du kanske förstår varför ja längtar efter ett större kök! ;)




 


Vår toalett (saker precis överallt!)




 


Duschutrymmet




 

Här står jag i hallen/köket och tar kort till vårat lilla rum



 

Till vänster har vi våra datorer och min byrå. Och sängen längst in i hörnet.





Till höger har vi en hylla som är fullproppad med saker (enda avlastningsutrymmet!)




 

Här står jag just framför fönstret och
tar kort ut mot hallen



Ja nu har du lite bättre bild av hur det faktiskt ser ut! Inte så stort som du ser, men konstigt nog har jag faktiskt börjat vänja mig! :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja det var sannerligen inte stort...hoppas ni får nått större snart.

2008-01-16 @ 18:09:32
Postat av: Joel

Ah, blev ju riktigt nice att ställa sängen där istället,ni får lite mer golvyta!! :) snyggtjobbat!! :)

2008-01-25 @ 16:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0