Lista

Listor är ganska roligt ibland! Och bara för att jag har så fruktansvärt tråkigt o lite att skriva så får jag väll roa mig med en lista som jag hittade på nåns blogg.

1. Pierca näsan eller tungan ?
Inget av dom, men måste jag välja så näsan.
2. Vara seriös eller rolig ?
Beror på situation
3. Dricka röd eller grön mjölk ?
Beror vart man bor! :P Grön i sthlm = röd i norrland :)
4. Brinna upp eller drunkna ?
ehh...  inget? :S
5. Umgås med dina fiender eller föräldrar ?
Lätt mina föräldrar!! -sakna-
6. Tycker du om någon ?
Många! (familj, vänner, pojkvän, bäbisarna .... )
7. Sol eller måne ?
sol! (då är det iaf ljust ute! ;))
8. Vinter eller höst ?
höst
9. Soligt eller regn ?
sol !!
10. Vaniljglass eller chokladglass ?
vaniljglass!
11. Hur mycket är klockan just nu ?
20.22 (borde int den frågan va i slutet??)
12. Fullständigt namn?
Eva Jannice Sundberg
13. Vart vill du bo ?
Hmm... Helst nära familjen (men dom borde flytta hit tkr jag!! :) )
14. Hur många barn vill du ha?
2
15. Vill du gifta dig?
Absolut! Vet redan hur jag vill ha allt!! ;) 
16. Rullar du spaghettin eller skär du den ?
Skär
17. Har du ätit sushi?
Japp, va int så farligt som ja trodde :P
18. Favoritglass?
mjukglass kanske?
19. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet ?
ett paket me nå müsli
20. Humör ?
Trött, irriterad, uttråkad
21. Har du någonsin blivit jagad av polisen ?
Hahaha, nej !
22. Har du en hund ?
Nej, men två katter!
23. Tycker du att du är attraktiv ?
Hmm... No comments!
24. Sover du helst själv eller med någon?
Är beroende och kan inte sova ensam!
25. Tror du på spöken ?
Yes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0