måndag = ångestdag!?

Måndagar är många människors "ångestdag". Måndagar är dock min "äntligendag" för att efter måndag kommer tisdag, och tisdag, och tisdagar är jag ledig!! :D 
Visst, efter helgen man jobbat är man inte speciellt munter när klockan för sjätte dagen i rad ringer 06:05, men samtidigt vet man att det bara är "en dag till" vilket gör det mycket lättare!! Och de helger man är ledig så är det bara "en dag" och sen är man ledig igen!
Vi kommer snart få lite nytt schema. Jobba 2 helger av 5, istället för som nu; varannan! Det låter toppen! Kommer bli såååå skönt de gånger man får vara ledig två  helger i rad! Tänk! TVÅ HELGER I RAD! känns som det var evigheter sen det hände! ;P

Idag börjar spelandet igen, så nu kommer jag bli datanörd igen! Känns lite tragiskt men samtidigt vill jag till ESWC en sista gång innan jag lägger av. Speciellt nu när det kommer vara i San Fransisco!! Inte varje dag man får gratis resa dit ;) Och sen gäller det ju att vi vinner kvalet oxå, därför måste det börjas i tid och nötas! :)

Jag ska försöka ta lite bilder på lägenheten nån dag till dig mamma, eftersom du aldrig sett hur det ser ut! Men det är ju jämt mörkt när jag kommer hem och då blir det så dåliga bilder. Kan försöka imorgon eftersom jag är leedig! :)


Igår hade vi några "spekulanter" här som tittade på vår lägenhet. Ev. ett lägenhetsbyte på G ! Jag hoppas!! Men de ville helst ha på bottenplan då gubben som ska ha den var lite halt :S  men jag hoppas ändå! Tänk va skönt o få större lägenhet! Sjuka är att det enda jag längtar efter med större lägenhet är större kylskåp och en frys!! hahah. Eller större kök kanske helt enkelt, men jag saknar verkligen att ha ett riktigt kylskåp och frys alltså!!


För övrigt så hittade jag världens töntigaste men roligaste blogg!! En tjej som gjort "videoblogg" och jag vet inte om man ska tycka synd om henne eller skratta? döm själv!
http://kissie.blogg.se/


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0