Min dag ...

Lediga dagen idag!! SÅ SKÖNT! :)

förra veckan fick vi 20% rabatt från H&M som jag tänkte utnyttja idag. Sagt o gjort så åkte jag in till stan och försökte hitta mig nått... efter ca 30 minuter var jag redan less på att gå runt :/  Hittade inget så jag gick o fördrev tiden tills jag kunde åka till restaurangen och äta hos Ibbe. det blev bibimbap idag :) Har saknat den maten faktiskt :) 

På vägen hem (ca 18.30) vart det fortfarande lika mycket folk på centralen som vid rusningstid! Jag fattar inte vart allt folk kommer ifrån! Och att det kan vara så mycket på en och samma gång och JÄMT!  Kollade när mitt tåg skulle gå, två minuter kvar och för en gångs skull orkade jag itne stressa utan väntade på det tåget som kom 10 minuter senare. Började tänka på tiden då jag pendlade till skellefteå (från Svansele) ... Då gick det minsann bara TVÅ bussar hem per dag!! En klockan 13.20 och en klockan 16.15.  Så slutade man klockan två fick man snällt vänta i två timmar på sin buss...  Och folk klagar här över att måsta vänta när tåget är 3 minuter försenat!?
Jag vet, jag gör likadant! Man blir skadad av denna stad! All stress och jäkt... Inte konstigt att folk inte mår bra!!

Väl hemma gjorde jag lite korvstroganoff så jag har matlåda imorrn och på torsdag :)  Länge sen jag åt korv nu så jag längtar lite faktiskt :) 

Hmm... Annars har det inte hänt så mkt. Har fått min återbetalningsplan nu till CSN som ja ska börja betala. Hade faktiskt glömt bort att det skulle börja betalas nu så de kändes kanske int så kul med mer utgifter... Det är tur vi bor billigt... typ :P 

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

Hejsan! Vill du ha en ny header?
Var då med och tävla i min blogg, det enda du behöver
göra är att lämna en kommentar här; florennz.blogg.se/1201015894__22...januari_08.html#comment

Lycka till!

2008-01-22 @ 20:48:33
URL: http://FLORENNZ.blogg.se
Postat av: Mamma

Det var väl helt okej att bara behöva vänta två timmar på nästa buss. Men man förstår varför
ungdomar som fyller 18 skyndar sig att ta körkortet.

2008-01-23 @ 18:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0