Nya skor!

Idag åkte jag in till stan. Planen var ett par nya skor och en ny handväska.
Jag och ibbe gick först på ett litet café och åt varsin salladstallrik + efterrätt (dumt att först va så nyttig o äta sallad o sen proppa i sig massa kakor.... )
Sen började jakten på skor!
Vi började inne på Din Sko, vidare till Wedins och slutligen till Stadium . Jag behövde ju ett par skor som jag skulle kunna ha på vintern, sköna att gå i, inte läka in vatten, se iaf något sånär bra ut + att dom inte får täcka eller knappt nudda mina fotknölar då jag på något konstigt sätt får jätteont och knappt kan gå om dom gör det...
Inne på Statium finns som sagt  Gore-Tex vilka ska va bra för vattenläckaget och sköna att gå i! Provade väll ca 5 sånna par och alla var likadana, på något underligt sätt nuddade dom fotknölarna på det sättet som dom inte får göra, TROTS att det gick ner där vid fotknölarna...  Jag blev mer och mer arg för att det inte fanns ett enda par som passade mig... Klockan blev över halv fem och Ibbe var redan sen till sitt jobb så jag tänkte skita i allt och köpa skor någon annan dag. Men så på vägen ut hittade jag ett par gore-tex som vi missat!  Skärningen vid fotknölen var mycket lägre (syntes direkt) så jag drog på mig dom snabbt och gick ett litet varv och kände att det skulle funka. Så det var bara att handla! Att det var rea gjorde ju inte saken sämre ;)

Titta o njut mamma! Första gången i världshistorien som ja köper ett liknande par, som inte ens är snygga!! :)

image48

Hittade en fin handväska men den får jag handla en annan dag. Glömde totalt bort den i allt letande efter ett par skor! :)



Kommentarer
Postat av: Mamma

Nu fick du massor av vuxenpoäng...att köpa funktionella skor och inte bara leta efter snygga skor. Jag tycker de var riktigt fina, hoppas dom är sköna också.

2008-01-08 @ 18:43:30
Postat av: Anonym

Mycket bra köp älskling! Jag hoppas du har hunnit nästa de något ikväll. Det är verkligen pangskor Goretex!

2008-01-08 @ 20:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0