Ost!?

image73Hur i helvette kan osten ha gått upp med ca 40 kr/kg!?!?!!!
Var nyss och handlade och skulle handla ost. Tog den vanliga hushållsosten på 1.1 kg som bruka kosta omkring 60 kr. Jag betalar o poff, 140 kr?!! Jag bara ehh, hur kunde de bli så mycket? Jag stod alltså med osten, ett paket bearneisås och ett paket hårdbröd... Kollar på kvittot:109 kr för osten!? Jag frågar om det verkligen stämmer och springer sedan och kollar priset på hyllan. Japp det stämde! Helt sjukt! Jag brukar ju köpa 2.2 kg för 99 kr!? Vad fan har hänt!?




Kommentarer
Postat av: Rain

Jag såg priset själv idag när jag handla. Trodde inte mina ögon!! Och grillad kyckling kostade 39.90 kr! Har för mig att Vi sålde den för 29.90 kr förut :(

2008-01-28 @ 16:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0