Så klantigt!!

Jag är så klantig!!

image74Jag var på väg från min sista tillsyn. Jag har tidningar som ska kastas i pappersåtervinningen i ena handen och min väska i andra handen... Springer ner för trappan och på nått konstigt sätt missade jag sista två trappstegen och flög framlänges nerför trappen. Jag tror ja låg på golvet ca 30 sekunder innan ja fatta vad som hade hänt... Reste mig upp o kände efter lite. Gjorde lite ont i foten men de va inge farligt och jag slog mig konstigt nog ingen annanstans!? (inte va ja märkt iaf!)

iallfall så var jag ju så duktig att jag tog med mig träningskläder o skulle träna idag. Men på vägen till träningslokalen började det göra mer o mer ont i foten! Jag gick iaf in på SATS och bytte omt ill träningskläder och körde tre maskiner innan ja faktiskt gav upp för de gjorde så ont...

Nu är ja hemma iaf och foten är inte svullen eller blå och det börjar kännas lite bättre (vill jag tro iaf!) så ja hoppas den ska vara bra tills imorrn iaf :S

Kommentarer
Postat av: Guralf

LoL n00b !!!! :DD:D:D::D:D:DD:D:D:D:D:D::DD

2008-01-30 @ 18:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0