Trött jag blir !

Suck vad trött man kan bli på folk! Kom hem igår, lite glad att helgen va över och att gå en skön lugn kväll tillsammans med Ibbe med lite gott o en film.
Loggar in på datorn och IRC där det helt plötsligt står att vi ska spela kl 18.00 (klockan var då 17.30) och jag bara ehh wtf!? Jag har inte sagt att jag kan. Jag loggar av för att jag blir lite sur för att folk inte kan fråga utan bestämmer bara själva. Det går ca 5 minuter så får jag ett mess där det frågas om jag kan spela kl 18. Jag säger att jag inte kan. Sedan  bryr jag mig inte utan jag gör det som var planerat, duschar länge, ser lite serier och äter god mat och lite chips efteråt.

Idag får jag ett mess igen där det står att de är besvikna på mig för att jag inte spelade igår! Man kan inte komma 30 minuter innan start och säga att man ska spela, då måste folk ha förståelse för att man redan har planerat saker. Och "hemmasaker" är även det viktiga inplanerade saker. De tyckte på något sätt att det var mitt eget fel att jag inte sett meddelandet "Du får väll vara online nångång" skrev de. Hur ska jag kunna vara online om jag jobbar?
Jag menar, ska jag bli sur på en annan som spelar för att hon ca en timma innan start skrev att hon inte kunde spela för hon hade inget internet (hon hade inte betalat räkningen). Det känns lika ologiskt o bli sur på henne för det som att bli sur på mig för att jag har ett liv...

Iallafall så skrev jag en "förklaring" till dem idag, ingen som svarat än och ingen som kommer göra det. I know! Alla sitter och surar...  Skrev bl.a att det var noll respekt från deras sida att förvänta sig det dom gör, så de kanske blev lite sura för det! ;) 


Ajja, I don't care. De förtjänar inte min energi anyway!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0