Trött

image38

Så fruktansvärt trött jag är nu! Funderar nästan på att gå och lägga mig. Men 20.00... är det lite väl tidigt eller?? 


Funderar på att ändra layout på min blogg... Min nuvarande bild känns lite för "somrig" och det e ju för tusan snö ute!!  Och sen något annat än "Days of my life" ... Har bara inte kommit på vad än så jag får fortsätta fundera... Det känns så tråkigt :P Måste hitta på nått! på bonska kanske? Hjälp mig mamma o pappa!!  :)


Har för övrigt kollat igenom nya H&M katalogen. Blev besviken denna gång. Var inte alls mycket som föll mig i smaken!
Modet som är idag, är inget för mig. Antingen väldigt classic med kostym osv eller annars väldigt pluttenuttigt med fransar och småpjoller på eller så 70-tal... Jag är inget av det!  Så det är inte lätt att hitta bra kläder i dagens läge!  Visst stöter man på ett o annat fynd, men inte lika ofta som förr!  





Dagens kram: 
Madeleine för att hon gör dagarna på jobbet så mkt roligare!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag tycker det är bra som det är. Man blir glad när man ser den lite somriga bilden...man känner det det finns hopp om ljusare tider. Kan inte komma på nån annan bra titel på bloggen...får väl fundera.

2008-01-05 @ 11:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0