varför?

Varför känner man sig så fruktansvärt stöddig på dagen och tycker att "jobba en extra dag spelar ju ingen roll. Det är ju pengar ffs" !? och när man kommer hem så ångrar man sig!!  Sån är jag iofs inte speciellt ofta, men just idag? fattar inte? Jobbade extra i tisdags och nu har jag tagit på mig att jobba extra imorgon 8-14? Är jag sjuk? Visst, det ger jäkla bra extracash, frågan är bara; Är det värt det?  På sätt o vis; JA! på sätt o vis nej!  Skulle ge mkt för att få sova ut imorgon! Men dom där extrapengarna kommer sitta fint när man väl ser dom!   Och nästa månad kommer bli jäkla najs alltså, bara jag inte blir sjuk nått!  Jobbat extra två dar = kval + storhelg ... Ja tack jag kanske inte är så ledsen ändå! ;)



Dagens kram: Yvonne, för att det var tack vare dig jag fick jobba i Hökis idag! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0