varma fötter!

Snacka om att ja haft varma och torra fötter idag!! Kändes väldigt underligt! Men väldigt skönt! :)  Testade dom tillome, gick över en blöt gräsmatta!! Inte en droppe blöt blev jag! Otroligt! :)

Har hämtat ut böckerna vi beställde idag! En hel drös med böcker hade vi beställt bl.a lite nya matböcker med G-I recept. En hette "klaras goda G-I dagar" och verkade hur bra som helst, massvis med goda och lättlagade recept!
Jag beställde även en bok baserad på en sann berättelse oxå "Såld" hette den och är om en flicka som blir utsatt för trafficking. Ibbe beställde några engelska böcker, bl.a Alive (dom som störtade med planet i bergen) och "touching the void" som vi sett på film! Beställde även två nya Harry Potter böcker, så nu har jag massvis att läsa (och massvis med ny mat att laga!) . Sen har jag ju böckerna jag fick i julklapp så min läsning kommer inte ta slut i första taget :)  

Det är dock lite svårt att läsa varenda dag nu, beror precis på vart i bussen man sätter sig. På vissa ställen är det så mörkt så det går inte att läsa. Sen har jag börjat vara så trött när jag väl sätter mig på bussen så det är inte alltid ja orkar heller. Längtar efter lite solljus så energin kommer tillbaka! förhoppningsvis ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0