Funkar fortfarande inte...

Jag kan fortfarande inte få över bilderna från telefonen till datorn.... Min dator har fått för sig att USB portarna inte ska funka verkar det som(!?) och när ja kopplar in i USB porten på tangentbordet så säger den att det finns för lite ström!!! Fan va arg ja blir!  Nåja, ni får hålla till godo med de sköna bilderna från i torsdags, jag ska åka hem till Svansele nu och ha lite semester! :)  Katterna får följa oxå och ikväll ska vi och hälsa på mormor och en kusin. Kommer bli supertrevligt.

Jag ska försöka ladda över bilderna i Svansele istället o se om det är datorn min de är fel på eller om det är usb-saken jag har.... Funkade ju för ett tag sen men.... 

Nu semester! Weiii! :)

None

Kommentarer
Postat av: Rain

Jag saknar Popee love :o)

2008-07-01 @ 19:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0