Helgjobb

Helgen har mest inneburit jobb jobb & mer jobb.... Helgerna är på sätt o vis ganska sköna, man slipper städ dusch & tvätt och det är samma människor som jobbar hela helgen, så det är rätt mysigt. Men man är rätt slut efter helgjobben då det innebär långa dagar och mycket spring. Skönt oxå att min 52 timmars vecka är över, veckan som kommer blir mycket lugnare :)

Lördagkväll hann jag och Ibbe iväg o se bio. Hancock blev kvällens underhållning. Helt okej film, kändes som att det fattades något men den bjöd på en hel del skratt iallafall.


Just nu sitter jag i Svansele och ska gå och lägga mig strax. Mamma o pappa har åkt iväg på semester så jag är hemma och ser till katterna litegrann. Skönt att komma hem till landet och bara få njuta.
Håller tummarna för sol imorgon så kanske jag lyckas bli lite brun iaf denna sommar!

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Malin

Snajsigt golv alltså!! Hehe jaa det gick ju jättebra(!!!) för dig att bli brun idag:P Nu är det snart freda jiihoooo:)

2008-07-21 @ 19:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0