Jobbar för fullt

Jag jobbar för fullt så därför har jag inte hunnit uppdatera här speciellt mycket!

Men jag bjuder på en ny sida i albumet så länge:




Imorgon jobbar jag hela dagen (7-20, med rast 12-16 då jag ska hinna med en massa ärenden på stan!) och fredag åker jag hem till Svansele och blir kvar till söndag. Är ju bl.a Norsjöbeachen till helgen som man måst på! ;)

Så det blir nog inget bloggande förrän efter helgen skulle jag tro. Ska försöka uppdatera med bilder & rapport från bl.a pdol och en härlig dag vid havet i Byske då. Får se om jag ids! ;)

Sköt om er!



Kommentarer
Postat av: Malin

Hehe jag har en härlig bild på dig från du vet t-shirten i pite;P Den ska du få se på lörda!!:)

Ser fram emot helgen:) Kramar

2008-07-31 @ 19:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0