Katterna i Svansele


Ser det inte härligt ut?


Jag har ju tillbringat 3 dagar i Svansele nu eftersom jag har semester, och inget går upp mot Svansele på semestern. Blir totalt avslappnad!! och att katterna älskar det gör ju inte saken sämre :)
Det har fått vara ute tre dagar och trivts som fisken i vattnen. Lurvas hittade två döda fåglar och en halv mus som han stolt kom och visade upp. Även Tuffe lyckades med bedriften att hitta en död fågel, den va dock bara halv :P Dom var jätteglada, jag och mamma var nog mindre glada, speciellt när Lurvas tyckte att ena fågeln hörde hemma i sängen.... ;)

Här är lite bilder från katternas utevistelse :)



Lurvas, som den klätterapa han är, var uppe på ungefär vartenda skåp i hela huset oxå ;P





Jag hann även med en dag på stranden med mamma. Det var härligt! Blev dock inget dopp, älven är inte speciellt varm! ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0