magsjuka?

Igår morse klev jag upp strax efter 8 och kastade i mig frukost för att sedan gå bort till Linda och vara hundvakt... Men så blev inte riktigt fallet, några minuter efter frukosten fick jag plötsligt jätteont i magen så jag gick o la mig på sängen. Magvärken försvann inte och jag bad Ibbe gå och hämta Keya då jag knappt kunde röra mig...
Medans Ibbe gick och hämtade Keya började jag må dåligt och fick tillbringa ett tag på toaletten. Mysigt att spy upp frukosten, javisst!



Jag och Keya tillbringade hela dagen på soffan med min onda mage. Tordes int äta nått heller då jag var rädd att spy upp det igen. Så vid 2 ungefär vågade jag mig på att äta en banan och ja, det gick bra... Så magsjuka eller inte? Idag mår jag iaf bra, ont i magen fortfarande men mat får jag i mig.

Snabb magsjuka? wierdo anyway!

Men många filmer hinner man se när man är sjuk! ;) Har bl.a sett 27 dresses, Awake och Mr. Magorium's Wonder Emporiu. Passar på att se sånna filmer som Ibbe inte vill se ;D

Nu blir det en till film o vila magen lite mer. Herrå!


Kommentarer
Postat av: lillebror

du är bara en mes helt enkelt!!! hihihihihi :)

2008-07-12 @ 07:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0