Mer scrapping!

Jag har hunnit med lite scrapping sen sist! 3 sidor i fotoalbumet har hunnits med :)
Dom två första gjorde jag innan jag åkte till Svansele, men fick aldrig tid till att lägga upp dom på bloggen, och den sista gjorde jag alldelens nyss. Sista LO'n blev dock inte riktigt som ja tänkt mig, ja hade planerat att ha en liten text om hur Lurvas namn kom till med någonstans, men jag kunde inte hitta nånstans där det passade riktigt....








Har jobbat en lång dag idag... 7-17 ... Så jag är rätt mör! Tur ja får sovmorron imorgon Börjar inte förrän 16, så då kanske det hinns med lite mer scrappande ;) Får se vilket väder det blir först!!


Kommentarer
Postat av: Malin

Guuuud vad sött det blir:)

Nu är det snart freda! Och jag trodde morgondagen skulle bli riktigt lång då vi hade bussgrupp kl 9 och en till kl 16.. Men men icke icke det var fel dag inbokat så kl 4 kommer ingen buss;)

Vi hörs kramar

2008-07-23 @ 21:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0