Misslyckad helg med blåsor!

Jag är hemma!
Skulle ju varit kvar i Piteå en dag till men det blev inte så... Gårkvällen var faktiskt skitkul, förfest med ett skönt gäng och det blev en hel dans inne på området. Träffade Berg, Lundh och Tony och såg en hel del "känt folk". Vi såg takida och sjöng och ja, det var faktiskt en hur skön kväll som helst! :) Tills vi skulle hem..... Glada i hågen traskade vi hem, M hade lämnat dörren öppen så de skulle inte vara några problem... tills vi kände på portdörren, självklart var ju den låst! Ringde M säkert 20 ggr utan svar... Och vad är då det bästa att göra? Jo vi tog och traskade iväg 4 km till en camping och sov där... Tre st i en liten volvo s70, utan madrass, utan kudde... Jag sov som en prinsessa!
vaknar upp och kliver ut ur bilen, gräset kändes som eld mot fötterna.. vafan! Kollar under fötterna, två blåsor under den ena, två blåsor under den andra... ett tjockt blodigt skavsår på ena och ett litet mindre skavsår på andra.... Skönt!! Skorna jag gick med igår var inte så sköna + att jag gick barfota en bra bit (typ hela vägen!).
Inte en bra dag! irriterad, sur, törstig, trött och ONT bestämde jag mig för att åka hem. Pallade inte vara kvar när humöret mitt var i botten....

Ja, det var min riktigt lyckade helg!
Blir nog att åka till Byske imorrn o ligga vid havet... få se om vi orkar dit eller om de bara blir nånstans i närheten... Sen vet ja inte hur mycket mina fötter säger emot imorrn :S


Kommentarer
Postat av: Rain

Imorrn är det vår dag, bara du och jag!

2008-07-26 @ 23:38:14
Postat av: lillebror

haha pwnd!!!! ;P

2008-07-27 @ 20:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0