Ont i ryggen...

Inte nog med att man ska må halvdåligt fortfarande, när ja vaknade i morse så var min rygg heeelt kajkad!! Vet inte vart jag ska ta vägen! Stå, ligga, sitta, spelar som ingen roll, gör lika ont iallafall! Känsn som nån tagit o klämt ihop hela ryggraden tillsammans med revbenen och pressat ihop dom mot mitten av ryggen....

Att jag sen tyckte jag skulle vara så smart och ut o shoppa idag kanske inte gjorde saken bättre ... Men jag har iaf hittat golvet jag ska ha (men vågade inte köpa det då jag inte klarar att lyfta något just nu, klarade knappt att öppna bildörren!?) och sen har jag köpt en vaxduk till bordet (fanns dock inte den jag ville ha :( ) och ett fotoalbum så jag ska börja scrappa igen. Tänkte göra ett album till katterna :) Måste beställa efter bilderna från Grekland oxå och göra ett album av det! :)

Men nu ska jag lägga mig o se film o inte röra mig på länge! Borde väll egentligen vara ute i solen... men men ....


Kommentarer
Postat av: Ninnzan

Troru ja tar me dig i resväskan när du bajjar löst? IKKE! :PPP

Köp sånna dära voltaren, ska tydligen hjälpa mot ledvärk och sånt :|

2008-07-12 @ 21:26:06
Postat av: Malin

Hellu, inte kunnat läsa dina små inlägg här då min dator har vart UR FUNKTION som man brukar säga;P

Du får komma upp hit när du är ledig... jag har ju bänken här!!!

Har jobbat minst 9 timmar varje dag nu och helgen blev inte lugnare så men men.... Positiva;)

Kramar

2008-07-12 @ 21:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0