SATC - bio !

Kvällen börjades (efter en lång arbetsdag!) på pompei med pizza och allmänt skvaller med min vän Emma. En väldigt seg, stressad och ovan(?) servitris (på pompei) fick oss aningens irriterade då vi 10 minuter innan filmen skulle börja äntligen kunde lämna stället. Ska det ta 30 minuter för en servitris att ta betalt?? Men det gick bra iallafall då dem på bion inte är alltför snabba med insläppet och började inte släppa in folk förrän 5 över 6 (den skulle börja 18). Rustade med godis, popcorn och dricka satt vi äntligen i biostolarna (bekväma? ... not! ) fulla av förväntan.



Filmen var precis som jag trodde superbra! Jag älskade den från första stund, den fick mig både att skratta, gråta och att bruka lite allvar.
Vem skulle inte vilja ha det dessa tjejer i filmen har?? Kan inte annat än att bli avis på dem ;)
Den perfekta kombinationen med tårar och skratt passade iallafall mig alldelens utmärkt och jag gick hem väldigt glad & nöjd över kvällen, med en viss tro på framtiden (och ont i rumpan o knän, men de e väll så det ska va? )

Jag rekommenderar er verkligen att se den!! (funkar faktiskt att ta med pojkvännen oxå då får ni en mysig stund tillsammans där ni garanterat kommer krama varandras händer lite hårdare och ni kommer inte kunna låta bli att ge varann en puss eller två mitt i all romantik från filmen! )



Imorgon blir det golvbygge!! :D
Så nu är de bäst ja tar o skurar rent golvet o bär undan lite möbler så allt är klar tills imorrn :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0