scrapbooking!

Ja nu har jag äntligen tagit mig i kragen och börjat med det jag skulle ha börjat med för mer än 2 år sen... Att fortsätta scrapbooka! Ett två års uppehåll har ju gjort sitt så nu i början kommer det väll inte bli några underverk men jag hoppas det släpper senare så jag får till några fina sidor :)

Det kändes så mycket lättare att börja efter att ja fått ett ordentligt ställe att sitta på oxå!


Min scrapbookinghörna
(albumet ni ser är "katternas" album)


Jag hann göra några sidor idag faktiskt, riktigt effektiv kände jag mig!
Har börjat med ett album som enbart ska innehålla katterna (Tuffe & Lurvas), har såå många bilder av dom så dom förtjänar ett eget ;) Och det är ju en bra början med katterna, inte så att dom blir lessna om det är fult i deras album precis ;) Tills jag övat upp skillsen och sen ska jag göra ett fotoalbum från vår resa till Grekland. Längtar!!


Detta är de tre första sidorna :









Att ta bilder på mina lo's är ja väll inte så hajj på än, men ja ser att ja måste nog ta bilderna mer uppifrån :)

Nu är ja så sugen på att köpa mer papper o grejjer så jag har lite att välja mellan, när ja var på stan igår så hade scrapbookaffären stängt så de blev inga nya papper eller så :/
Får försöka ta en sväng till veckan nån dag :D

Vad tycker ni? :)

Nej nu är det bäst att börja med lite mat, är inte så hungrig än (kan bero på att ja åt lunch med Joel för ca 2-3 timmar sen ;) ) men älskling är jättehungrig så man har väll inget val. Blir mer till matlådan istället :D





Kommentarer
Postat av: Mamma

Det blev ju jättefint...för att vara en nystart så har du lyckats väldigt bra. Blir kul att se fortsättningen

2008-07-13 @ 18:24:33
Postat av: Ninnzan

Åå va kul att du har börjat igen, ja funderar på att faktiskt börja för första gången :D

Men, först ska jag sätta mig ner och ränsa bilder... ca 3 års bilder ska jag beställa ut på vanliga foton.. har kommit fram till att det här med bilder i datorerna inte e så kul, samtidigt som man hela tiden kan bli av med ALLT, så som i virus eller att datorn går sönder. Jag skulle seriöst DÖ!

Du får lära mig det där ialla fall :D

2008-07-13 @ 22:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0