Semester i Svansele

Sitter i Svansele nu och har semester. Såå skönt! Men vart är solen??

Igår åkte jag och mamma till Malå och hälsade på mormor. Moster Carola var oxå där så efter en god middag hos mormor så åkte vi till kusin Anna i Lönås och såg hur dom hade det. Anna och hennes karl har en stor gård med massor av kor. Supermysigt :) 


Idag har det regnat hela dan, fast nu börjar det klarna upp! Har varit till Norsjö en sväng och köpt mig ett par inneskor och så. Sen har vi mest suttit ute hela dagen och tittat på katterna. Lurvas har hunnit komma med två fåglar och en halv råtta.... Mysigt!! Men han är superstolt iaf! ;)

Här funkar det att lägga över bilderna, men tyvärr så har internethastigheten här dragits ner rejält pga Joel, så jag får bara ett felmeddelande när jag ska lägga över bilderna haha.  Så när jag kommer hem så ska jag se till o fixa fram bilderna på ett eller annat sätt! Har många bilder från katternas utevistelse nu oxå!!  Kommer bli många inlägg när ja väl kommer hem med massa bilder! ;) Så ni har nå o se fram emot hehe :)

Nåja, ska ut o sätta mig igen för katterna tycker det är lite läskigt att vara ute ensamma...

 


Kommentarer
Postat av: Malin

Heej Jaaaaaaaaaa nu har jag laddat upp med en ledig dag i SOLEN:) Imorrn kommer jag när jag slutat, weiii!:)

2008-07-03 @ 21:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0