Stadsfesten - torsdag

Äntligen har jag lyckats få tid till att uppdatera med lite bilder & min dator vill äntligen ta emot bilderna ;P
Så här kommer lite bilder från förra torsdagen då det var stadsfesten.

Torsdagen firades med gamla vänner. Det var jag, Emma, Jessica, Emelie och Linda.
Jag Emma Emelie och Jessica gick samma klass i högstadiet... Så ja, det var ju ett bra tag sen!! Jag har inte ens träffat Emelie och Jessica sen vi gick ut nian!! Så gissa om det var ett kärt återseende!! :) Skitkul att få köra en liten reunion med de tjejer jag tillbringat så mycket tid med i högstadiet!! :)

 


Kvällen började med lite tacos och dricka, det blev mycket skvaller och utfrågningar om vad som hänt de senaste åren. Tror vi kom fram till att det var sju(!!) år sedan vi träffades!! Efter mat och skvaller tog vi en sväng förbi Jeanette (Emma och emelies gymnasiekompis) och det visade sig att hon bara bor ca 3 dörrar ifrån mig! Sammanträffande ;) Där blev vi kvar en liten stund innan det var dax att bege sig ut till området. Snälla Roger skjussade oss in till stan :)



På området var det väääldigt mycket folk. Fick trängas bra mycket i öltälten, men lite dans, dricka, mat och karusellåkande hanns med och kvällen avslutades runt 2-snåret.




Tack för en trevlig kväll! Hoppas det blir fler sånna här kvällar!! :)


(bilderna har inte världens bästa kvalla kanske :P Skyller på kameran!! ;) )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0