vikariefest

I tisdas kom A på den smarta idén att ha vikariefest på onsdag (alltså igår) och konstigt nog var alla med på det. Jag och M jobbade kväll o slutade nio, så jag hade redan bestämt mig för att inte dricka (1. ja började 8 i morse. 2. A bor 1 mil bort, vill inte riktigt gå dit :P ) . Jag , M och E for hem till M och hon duschade o bytte kläder, sen bar det av.
En hel del snack och imitationer av de gamla blev de haha, sånt är alltid roligt ;)   Klockan 12 kom  E och M på att de skulle ut på station 8 så jag skjussade dit dom och sen for jag hem...   

När jag kom till jobbet i morse var det första jag såg både M och E 's partykläder från kvällen. Det hade tydligen blivit rejält sent för dom båda + att dom lyckades försova sig (kanske inte så konstigt när man går isäng 5 - fulla - o ska upp 6 ;) ) .

Jag har haft roligt åt dom hela dagen iaf! ;D  (var inte så uppskattat varje gång dock! hihi )

Idag har jag varit och handlat en ny klänning! Måste ha nått fint i helgen tänkte jag :)    Nu ska jag ta o packa ihop lite saker som ska me i helgen. Jag är sämst på att packa, lär väll ha med mig 1 ton för mycket som vanligt!    Men kul ska det bli! :D


Kommentarer
Postat av: Linda

Ha kul för mig med nu i helgen!

2008-07-24 @ 20:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0