Eurovision

Jaha, så var ett nytt år av eurovision klart.

Pinsamt! Vad var det som gick så fel?? Iofs tycker man ju alltid att sin egen låt är bra, men Hero var faktiskt i mina ögon ännu lite bättre än bra!! :/ Inget annat land höll med, förutom Malta! ;) Inte ens våra grannländer "kompisröstade" Dålig stil tycker jag!! haha :)



image178
Vinnaren av eurovision 2008


Ryssland stod som vinnare i år. Första gången nånsin om jag hörde rätt? Killen heter Dima Bilan och låten Believing. Inte rätt låt som vann. Men den var iaf inte dålig :) Ingen speciell låt, men ja tror att ju fler gånger man hör den desto bättre blir den. Tyckte redan att den var mycket bättre när jag hörde den andra gången, så den tar sig!

Nån mer än jag som kände igen skridskoåkaren i Dimas framträdande? Evgeni Plushenko är hans namn och har gjort detta fantastiska (och roliga) framträdande på skridskor!


Sjukt duktig!
(Kolla in hans hemsida http://www.evgeniplushenko.net/ )



Tack Linda & Roger för en härlig schlagerkväll! :)


Imorgon blir det som sagt Svansele, så jag ska nog krypa isäng nu, vet aldrig hur tidigt Jimmy vill åka! :P


 Puss
image179

Kommentarer
Postat av: Lillebror

Duu, sveriges låt var riktigt dålig:P Først ser hon ut som en missbildad utomjording sen sjøng hon en aningens falskt ibland!! hujedamig!!
Norge, Frankrike och Spanien var skønast ;D ælskade frankrikes låt.. haha.. riktigt kung:)

2008-05-26 @ 16:12:22
URL: http://guralf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0