Golv

Idag har vi varit och köpt golv till hallen, det blev detta golv:

image164



Vi tog även med en bit tapet och skulle försöka få en färg till det. Men de sa att det inte gick att blanda en bra färg till det, eller klart de går att blanda men att det inte gick att använda deras "maskin" som räknar ut vilken färg det är (alla siffror som visar den exakta färgen)... så jag blev arg haha. Ska se om det kanske får bli tapeter i trappuppgången trots allt.... Kommer iallafall att bli billigare med tapeter än att dom ska få blanda till färg åt oss, som för det första kostar 250 bara att blanda och sedan priset för färgen... Kommer nog gå loss på en tusing så jag hoppas pappa vill tapetsera ;)  

Har sett ut vilket golv jag vill ha till köket oxå, men ska ta hjälp av mamma som smakråd :)

Var in på hyresbutiken och frågade lite om golvslipen, det blev lite dyrare än vad jag trodde men det behövs. Vårat parkett golv är nog inte slipat en enda gång sedan huset byggdes! :o   Och det skulle vara skönt att fixa det nu innan vi får in alla möbler, för då måste man hålla på att flytta möbler när man slipar, det blir lite drygt!


Har hittat nytt online spel; cabal online!  Jag skulle fortsätta på mitt silkroad som jag inte spelat på länge men tyvärr så kvarstod samma problem som gjorde att jag slutade med det för några månader sen... Jag som trodde att de hade fixat det nu! :S   Jag som har så bra vapen och mycket pengar där ju!!! haha :)




Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0