Hundvakt

Klev upp strax efter åtta idag för att lite senare gå till Linda. Möttes av två glada hundar!  Blev kvar där ett tag innan jag och Keya gick hem till mig för att busa lite med katterna. Tuffe o Lurvas är inte speciellt förtjusta i Keya, de tycker hon är alldelens för busig och dessutom stjäl hon ju deras uppmärksamhet!!  Men innan slutet av dagen så gick det riktigt bra. De slog inte på hon så fort hon kom i närheten iaf! ;)    Går bättre o bättre för varje gång! :)  

image189
Världens sötaste hund? (lite trött!)





Jag o Keya var även ute på en härlig promenad i skogen, där Keya bar på kottar som hon envist försökte få mig att kasta! ;) 

Vi har haft en mycket mysig dag jag och Keya. Snacka om knähund! ;)


Nu har matte Linda just varit här och hämtat hem Keya, så jag ska ta och försöka göra lite nytta här hemma.

Puss

image188

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0