Skriv på; förändra synen på våldtäkt!

Jag hittade i Emmys blogg en länk till veckorevyn, som driver en "skriv på" kampanj för att ändra synen på våldtäkt. Skriv på du med! Skriv på här!
Själv är jag nr 9325.



*****************************


En dag kvar innan älskling kommer hem! Snart snart!! Synd de hade nån jäkla konferens ikväll som räckte ända till 23 (!?) annars hade jag följt med, så hade vi tagit oss hem ikväll. Nu kommer han inte hem förrän imorron bitti nångång, beror vilken buss han tar. Ska tvinga han o ta en tidig!! hihi ;)
Han har iaf fått skriva på anställningsavtal nu, så på måndag börjar Ibbe jobba på phonehouse! Jag ska köpa telefon av han sen! ;)









Snart kommer Joel! Ska slå in hans present nu, så ja inte glömmer det! :)

image188

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0