Soffa & sovrum *bilder*

Det är så härligt när man ser saker hända i sin lägenhet.

I helgen så kom snälla mamma och pappa och tapetserade vårat sovrum. Tyvärr saknades det en våd så jag har beställt en rulle som vi ska hämta ut i veckan. Så ovanför dörren och fönstret är det den gamla tapeten. Ser lite knäppt ut :)


Jag glömde ta före-bilder så det fick endast bli en efterbild :)
(fläcken på bilden är från kameran och sitter inte på tapeten! ;P Sen hade jag inte tagit speciellt bra "efterbilder" heller så denna närbilden får duga =) Kommer bättre bilder sen när vi fått till det med säng, skåp, sängbord osv! )

image166





Och idag har vi äntligen fått vår soffa! Den är supersnygg och jag bara längtar efter att få lägga mig i den och se en film!!! :)

image167



28 maj kommer Joel hem. Skynda!! Jag vill på IKEA!!! :))


puss

Kommentarer
Postat av: Guralf

SNYYYGT !
Lurvas har ju dock tagit førsta platsen i soffan så ni får slåss med han før å rymmas ;) hihi
Ser riktigt fint ut, længtar HEM! :D
2 veckor prick idag!! :)

2008-05-14 @ 15:16:03
URL: http://guralf.blogg.se
Postat av: Linda

Guuu va fint! :D Visst får jag komma och provsitta soffan snart? ;)

2008-05-14 @ 20:53:51
Postat av: Ninnzan

Så jävla snyggt vardagsrum! Som Gurre sa, Lurvas har verkligen hittat sin plats ;D
Snyggt golv i vardagsrummet också, är det nytt eller var det det som redan var? Om du minns mitt golv, så börjar plattorna falla isär...! Fast, inte hela plattorna utan en å en skiva. De e FETT NAJS!

2008-05-15 @ 07:23:59
URL: http://ninnzanlee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0