Sovrummet är klart!

Idag har jag och Ibbe varit duktiga och tapetserat klart i vårt sovrum :) Så nu ser det jättefint ut när man slipper de dom vita partierna ovanför dörr och fönster! ;) Tycker vi var riktigt duktiga, men jag är så fruktansvärt petig så de tog sin lilla tid ändå, och ändå blev ja inte riktigt nöjd :P va tusan de e ju skitsvårt att få den där sista lilla biten att bli perfekt på millimetern! Först hade vi gjort 1 mm för lite så gjorde vi en ny som var 1 mm bredare, men no jävlar blev den på tok för bred! Klippte bort lite, fortfarande för bred, men det fick vara så iaf. Ovanför dörren syns de kanske int så mkt ! ;) Sen är de så jävla högt i taket så ja når knappt upp!! Så får ja ont i nacken hehe :/ Blir spännande när vi ska göra tredje rummet! :P


Vi ahde ju även tänkt börja på att måla i trappuppgången, men ställningen som vi behöver var utlånad :/ Så vi måste vänta på att den kommer tillbaka :( Funderar på om vi kanske ska lägga golvet innan trots allt? Jag vill att saker ska hända!!! :)


har fått sommarschemat oxå! Jobbar som en dåre i sommar! :S Kommer va tokvit !! för med detta arbetschema kommer ja aldri kunna sola :/ Om ja inte vill sola kl 17.30 på e.m så ! hehe ://

Kommentarer
Postat av: Linda

Då får vi vara bleka tillsammans! Jobbar typ alltid till 16-17 tiden iaf :p

2008-05-20 @ 18:05:50
Postat av: Lillebror

1 vecka !!! 1 vecka!!!!
yihoooooo!!:D snart hemma!!

haha
perfekt, då blir vi tre som ær vita i sommar då, om jag inte lægger mig ute i solen och sover vill sæga;)

2008-05-21 @ 13:54:36
URL: http://guralf.blogg.se
Postat av: Malin :)

Ja då lugna ner er... Här kommer en till som är likblek i sommar, jobbar ständigt till halv 6.. OCH kommer att vara nere i gruvan!!
Sista minuten i höst???;)

2008-05-22 @ 19:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0