Bantningskur!

Planen för dagen var egentligen en heldag i Svansele. Vi hade köpt en massa krims krams för att sitta o göra julkort. Skojj skojj!  Men ja, så blev det ju inte riktigt iomed att ja fick börja jobba nu i helgen. Typiskt!
Så de får pyssla själva medans jag tjänar pengar :)   Får åka hem nästa helg istället o pyssla ihop mina julkort istället.

Jag har påbörjat en bantningskur för mina katter... Eller främst för Tuffe -  han börja ha lite för mycke döfläsk! 
Det dumma är bara att Lurvas skulle behöva äta dubbelt så mycket som vad han gör, och Tuffe dubbelt så lite... Men när man har två katter så är det väldigt svårt att bara banta den ena katten.... 
Det jobbigaste är deras skrik efter mat, låter som att dom ska !!  Tack o lov att ja har ett jobb att fara till så ja inte behöver lyssna på dom hela dagen iaf ;)   Får väll se hur länge jag står ut med att höra deras klagan... Går det nånsin över så dom är nöjda med bara sina hårdkulor? :o




Kommentarer
Postat av: Bara Ibbe

Hej!

Hoppas jobbet går bra! Tråkigt att du missar Svansele för det :C

Jag saknar katterna, jag har märkt att jag tittar omkring mig hela tiden, o ner på golvet. Jag tror det är för att jag håller utkik för katterna per automatik. Och sen så tror jag det är en katt som stryker mitt ben när nån stöter till mig.

2008-11-30 @ 13:07:54
Postat av: Anonym

Taaack! Grymt kul var det hur som helst. Nu har jag fått blodad tand!

2008-11-30 @ 22:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0