Ensam .

Det är svårt att veta om en intervju gått bra, oftast får man en sorts känsla av hur det gått... men nu när det var över telefon så var det jättesvårt att veta vad han tyckte och tänkte.  Och han fattade inte mitt skämt hehe... suck. Alla människor kanske inte tycker om skämt...  Nåja, får veta svar på måndag iaf. Är inte hundra på att ja vill ha jobbet ens, men det kanske mest är för att det är något nytt och "skrämmande". Jag är så van att jobba med mina gamlingar, där behöver jag aldrig känna mig osäker utan vet alltid vad som ska göras. Att börja på något helt nytt känns egentligen inte lockande alls, men det är nödvändigt och en bra erfarenhet, så jag tror jag håller tummarna för jobbet...



Tidigare ikväll (eller igår blire det ju iofs) skjussade jag Ibbe till flyget. Han har åkt hem till Sthlm för o hälsa på sina nära och kära, så nu är det tomt här i lägenheten. Lugnt o skönt ;) men väldigt tyst.  Dock känns de skönt att få lite tid för sig själv, tror det behövs.  Sen har jag ju alltid mina underbara bäbisar att mysa med (som för övrigt var mitt "skämt", han frågade om ja hade barn och ja sa "ja.. eller de beror om man räknar katterna som mina barn" ... han skrattade inte... hmpf. ) 

Nu ska jag lägga mig och läsa ur min bok. Tokskönt att kunna lägga sig och läsa! Annars brukar ju Ibbe ligga och sova när jag kommer isäng så då får man försöka vara tyst, så ja, det var länge sen jag läste! Jag som älskar att läsa!

Imorgon blir det utgång med Emma och Linda. Kul kul ! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0