Fick jobbet...

Kattkvinnan fick jobbet... (Linda började kalla mig kattkvinnan efter mitt skämt, tydligen så gick skämtet hem ändå!) 

Men ehh, tydligen ska jag till arjeplog o följa han en heldag... Till Arjeplog??? Det är ju aplångt!! Det går ju inte!?  Fattade inte, hmm....   jaja han skulle ringa senare så skulle vi bestämma dag...

Ja e kluven, vet inte om ja vill ha det jobbet, men ja får väll följa han en dag iaf och se hur det verkar... Tydligen måste ja ha representativa kläder oxå.... Sånt har inte jag ju! höhö. Nåja, om jobbet verkar roligt o ja vill fortsätta efter min första dag så får ja väll lov o inhandla lite "representativa kläder"  ....  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0