Ofrivillig promenad

Jag har gått idag... Ofrivilligt!! Ni som känner mig vet ju hur jobbigt ja tycker det är att gå och att ja ALLTID tar bilen överallt (hur nära det än är).

Iaf så fick jag skjuss till jobbet idag (vi ska inte gå in på detaljer) och jag skulle ringa när ja skulle hem. Skitbra! Slutade runt kvart i fem, ringer.. mobilsvar! Ringer igen... mobilsvar!!! ringer Joel som är upptagen med en middag... Lägger på och funderar vem ja ska ringa härnäst... då dör fanskapet!! (ja, ja hade skitlite batteri kvar, men ja trodde iaf ja skulle hinna med ett samtal till!)  Ja så va ha man då för val?  Det var ju bara att börja traska.... 

Okej, ärligt talat så är det kanske inte långt... kanske 4 km? Om ens det?  Men det kändes väldigt långt + att ja lyckats glömma mina vantar!! och det är så mycke lättare o gå fort utan o ha händerna nerstoppade i fickorna :(  

Jaja, de va väll bra o motionera bort skrovet ja lyckats trycka i mig idag. Måste skärpa mig! Inge mer skräpmat!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0