Shopping

Jaha... Jag o shoppa...
Nej, det är inte alltid så lyckat! Ha köpt gardiner o ny vaxduk till köket, och lite annat smått o gott julpyssel!  Det behövs mycke till en trea! :o
Så nu e ja fattig igen, och det ska köpas julklappar!!?? hur nu det ska gå till!? (iofs så köpte ja mer kattmat oxå, o de e svinigt dyrt!)
  
Hade tänkt lägga upp en bild men tydligen så vägrar kameran på min mobil funka! :S Så det blir ingen bild, och jag hoppas att den går till sig så man slipper lämna in den på rep!


För övrigt så gick det bra o jobba idag. Kommer nog trivas bland alla dessa katter ;) Hur mysiga o fina som helst! Helig Birma och brittisk korthår hade hon. 10 st sammanlagt :P  (o två kattungar! SÅÅÅÅ SÖÖTA!!! )
Ska jobba imorrn oxå, och går allt bra då oxå så kommer ja få jobba i helgen. Men det känns som att jobbet redan e mitt!  (o bara för att ja säger så, så kommer allt gå åt helvette imorrn!)

Ne, nu ska ja ta de lugnt tills de blir träning, måste stoppa i  mig nå mat oxå!


Kommentarer
Postat av: Jenny

SV: Ok låter som du har valt samma inrikting som mig då:) Jag jobbar som undersköterska på ett äldreboende nu, men har planer på att läsa till barnmorska om jag bara kommer in på högskolan nu i december då:)

2008-11-27 @ 22:28:57
URL: http://grynet86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0