Träningspass

Dags för ett pass på Friskis & Svettis igen.
Har inte riktigt kommit igång helt med träningen igen sen jag var sjuk (det var trots allt en månad sen typ). Det känns fortfarande jobbigt... och när jag väl är på träningen har jag svårt att koncentrera mig på allt som ska göras,  tankarna flyger iväg till så mycke andra saker än just träningen... Kanske därför som det  känns som att det inte ger resultat heller?  Kanske skulle behöva meditera innan så man rensar ur alla hjärnspöken? :o

Jaja, det roligaste är ju iaf att träffa Emma och prata av sig lite. Om det inte vore för hon hade jag nog aldrig tagit mig iväg till alla våra träningar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0