Trött!

Trött, tröttare, tröttast... Det är jag det!! Och jag ska iväg och träna om drygt en timma! Kändes inte alls peppande :S 
Men jag kanske får lite energi efter det? Eller så somnar jag på fläcken efter jag kommit hem .  

Joel tvingade med mig ut idag och handla mat, så kom vi på idén att göra middag hos han, Klyftpotatis (egengjorda såklart!) och lax. Riktigt mumsigt blev det faktiskt. Kocken Joel! ;)  Så ja är iaf mätt, och har ätit fisk - vilket ja inte gjort på vääldigt länge....

Har även tvättat, dock ligger allt ovikt kvar i IKEA-kassen... e för trött för att orka röra mig just nu. Är det möjligt att somna under ett gympapass måntro?  hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0