Utekväll i Norsjö

Nyss hemkommen från Norsjö.

For till Linda vid 18-tiden efter att mamma, pappa, Joel o Sandra farit hem efter en middag med tacos (trevligt!). Väl där gjorde vi vår partybils-skiva och fixade Lindas hår och spelade kort. Tiden gick otroligt snabbt och helt plötsligt insåg vi att vi var tvungna att sticka iväg för att hinna hälsa på Jörgen och Emma innan det var dags för hotellet.
"partybilen" tog oss två sjungande skönheter till Jörgen och Emma där vi blev bjudna på lite Sheridan (eller va de het) som jag kan sluka som chips(!). Även Robin och Sofie kom förbi, men vistelsen blev kort (tiden gick fort!) och vi drog vidare mot Norsjö och fortsatte att sjunga.  

Det var inte så mkt folk när vi först kom in på hotellet, eller faktiskt så var det inte så mkt folk nångång under hela kvällen, utan det var helt lagomt!  Man kunde röra sig utan att behöva trängas på de två våningar som finns!

Tyvärr så kände jag mig alldeles för nykter för att vara ute i Norsjö. På något sätt så tkr jag inte om att träffa alla norsjö-bor, så  helst skulle jag velat va ap-kalas så jag sluppit minnas min tid i Norsjö.....  Men nä, det var jag inte och det var bara o ta det som det kom.


Emma i finfina hatten ;)


Norsjö Hotell spelar i världsklass bäst musik på dansgolvet!!!  tillbringade helt klart mest tid där, vilket är positivt!  Tycker om o dansa (gör det hellre än bra!) .   Träffade även lite gamla klasskompisar som man bytte ett par ord med (ni vet det där vanliga "hej hur är det?" "jo det är bra, själv då?" "jo tack de e bra, men du ja måste dra vidare, ha de så bra!") så de va trevligt :P  

Lyckades som vanligt slippa köpa mig något utan smuttade på andras fina drinkar... Ja vet, ja är bäst på sånt!!  (och tack o lov för det, när det kostar 120 kr att gå in ha man fan int råd o köpa nå heller!!!!)

Jaja, nu e ja hemma iaf. Planen var egentligen att gå direkt i säng, men på nått sätt så är ja pigg än .. Klockan är ju ändå bara halv tre...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0