Lördagskvällen.

Det blev en hård kväll igår. Alltid farligt när man har en vindunk istället för bara en vinflaska (men så mkt billigare!), eftersom det är svårt att veta hur mycket man har druckit...  Jag Emma och Linda hade hur kul som helst på förfesten, massa skvaller, snack och godisätande, precis som det ska vara!

Senare drog vi ut på Balzac. Det var inte speciellt mkt folk ute så vi fick äga loss på dansgolvet. Hur kul som helst att bara släppa loss och inte behöva trängas med nån annan. Tror inte vi va så snygga dock ;)

Ute på Balzac träffade vi även Adde o Berg. På nått konstigt sätt hade Berg alltid en ny drink i sin hand, som jag var väldigt duktig på att dela med honom... Jag som trodde jag hade lärt mig att inte dricka efter man väl kommit ut. Det brukar oftast räcka med det man dricker innan... Tror att min bakfylla har kommit först nu... moget!!

Nåja, de va kul hursomhelst! Stackars Emma skulle dock upp o jobba kl 8 i morse hehe, jag är inte avis !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0