Crazy !

Igår åkte ja som sagt var till Piteå.  Malin bor ju hos sin bf Robin nu under sin praktikperiod. Åkte iväg runt ett för att hämta ut ett par foton till Malin, hon har sagt kanske 3 ggr att det är på Expert ja ska o hämta bilderna. Sagt o gjort, ja for förbi Expert på solbacken, men int fanns de nå kort där int! Ringde Malin som sa ungefär så här
Malin "Men ja beställde bilderna på onoffs hemsida och då står de att man ska hämta dom på expert"  
Jag "Skumt, för de finns int, o ordernumret är i helt fel format..."

Finn fem fel lixom. Varför ska ja på Expert o hämta bilderna när dom är beställda från onoffs. hahah, ja vi kom på det efter ett tag och på OnOff fanns bilderna som väntat. Hejja Malin!   Sedan frågade jag om ja skulle svänga in mot havsbadet, malin sa nej, o sa att ja skulle ringa några minuter efter att ja passerat havsbadet (korsningen tänkte jag då såklart) o när ja ringde så skulle ja tydligen ha svängt in där iallafall haha. Så ja fick ta omvägen genom Piteå istället ;) Men de gick bra de me :)

Skönt att prata av sig lite me Malin igen :) Sånt behövs alltid. Känner mig lite klokare tror jag... 

Robin hade ett par kompisar som bjöds över till festen på kvällen. Vi spelade sånna där jobbiga "drickarlekar" o då har man ju som inget val än att dricka... Sånt är farligt! ;) 

Jaja, ja hade iaf en mkt trevlig kväll hehe. Helt crazy! De tkr ja vi måste göra om Malin!  Så de e bara du förbereder dig, när du kommer hem igen så blire partyyy (om du int e alltför sliten från dom 8 veckornas konstanta supande förstås :P )  

Malin ha lite bilder från kvällen som ja ska försöka få tag i sen så får ni se :P

Känner mig lite sliten så ja ids int kolla att allt är rätt, o konstiga meningar, ja de får ni leva med!


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh vad trevligt ni verkar ha haft! Lite avis att jag inte kunde vara med... Förlåt att jag är så tråkig och inte har tid / ork med någonting. Tider skall komma...

2008-10-12 @ 20:52:03
Postat av: Malin

Jannice: Hahaahaaaaaaa säger jag bara, jag ÄR virr nu det är galet mycket som jag ska försöka bestämma och pussla med:P MEN kul var det.... Otroligt!:):)



Linda: Tider KOMMER då jag är närmare så vi kan göra saker oftare!! Jag lovar!! MEn trist att du inte kunde vara med....:( Jätte, det är det alltid!!



kram på er brudar!:)

2008-10-13 @ 15:25:18
Postat av: Alina

fin header du har! :)

2008-10-13 @ 15:29:13
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0