Det hände!

Jag städade!!
Applåd till mig själv. Jag kanske måste skriva på bloggen att ja borde städa, då blir det mer än bara den dära flyktiga tanken...  Har varit så duktig, plockat undan massa o dammsugat alla rum, städat scrappingbordet, diskat, städat toan... Hör o häpna!  Så nu förtjänar ja en långtids vila med massa serier och glass hehe ;)  



Btw. Ibbe är i GBG på utbildning så jag fick sova ensam i natt. Skönt med en stor säng alldelens själv!  Ingen att knuffas eller bråka om plats med! Skönt hehe ;)   Han kommer dock hem ikväll, det är bara en snabbvisit i gbg så sängen fick ja bara en natt. Det duger det med!

Nu blir det Greek och 90210!


Kommentarer
Postat av: Rain

Hahaha vikken söt gris :D men du murade ingen tegelvägg vad jag kan se :D

2008-10-02 @ 02:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0