Fika

Idag har Linda & Keya varit över och fikat upp de sista bullarna med mig!  Ibbe hade tydligen ätit upp dom fina bullarna som ja så snällt bad honom o spara, så kvar var bara några fula småstumpar... nåja, ner går det alltid ! ;)

Trevligt var det iallafall! Hann med en hel del "skvaller" , och nu får det inte bli lika långt mellan gångerna vi skvallras vid! ;) 

Senare åkte Linda till jobbet och jag behöll Keya hos mig. Söta skrutthunden!! :) Det är bra hon är här och gör av med lite energi på mina busfrön, dom blir så lugna och snälla hela kvällen! ;)


Klaga inte på min fototalang! ;)


Jag är glad att jag har vänner som alltid ställer upp för mig. Tack för att ni finns! <3
Och självklart finns jag för er då ni behöver!!



Kommentarer
Postat av: Malin

Hehe hörru det vet vi;) Du har som sagt mkt att ta igen från mig spec iaf:P Haha

2008-10-14 @ 19:13:15
Postat av: Linda

Tack för idag! Var jättetrevligt. Men haha hur min hund ser ut, ser ut som du typ brukar slå henne eller nått haha :p

2008-10-14 @ 22:19:57
Postat av: Jannice

Malin: Haha ja vet! Jag ger igen allt! ;P



Linda: hahaha :P Ja de gör faktiskt de, hahaha, de ha ja int tänkt på ! :P Hon tyckte nog ja va lite dum som tvinga hon o va kvar i den där stolen när hon helst av allt ville sitta knä! ;)

2008-10-15 @ 18:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0